пʼятниця, 16 жовтня 2020 р.

 1.09.2020

Квест «Перший дзвоник»

3 клас

Учитель Віта Анатоліївна Камардіна

·         Мета: активізувати розумову діяльність  шляхом створення спеціальних умов для виконання завдань, які потребують достатньої свідомості й зрілості учнів, здатності до подолання спеціально створених перешкод;

·         формувати стійкий інтерес учнів до командної роботи;

·         активізувати сприйняття матеріалу засобами наочності (реальних предметів, макетів, моделей, зображень фрагментів мультфільмів, ребусів, малюнків, умовних графічних знаків, символіки);

·         поєднати новітні та традиційні дидактичні засоби навчання;

розвинути універсальні форми розумової діяльності в контексті навчання (аналіз, синтез, індукція, порівняння, систематизація тощо).

  Обладнання:

Кольорові долоньки, ватмани, клей, фломастери, маркери, лист, дошка для запису правил роботи в групі, конверти з завданнями, планшети з маршрутом, алфавіт, повітряні кульки, ляльки для лялькового театру, пакети з солодощами, подарункова коробка із дзвоником, нитка з прапорцями від спортивного майданчика до локації «Артгалерея», скляні дошки для малювання; розтяжка «Зі святом Знань», привітання кожному учню/учениці зі святом 1 вересня.  

І. Організаційний момент

·         - Добрий ранок, шановні третьокласники! Я так рада вас бачити! Сьогодні має розпочатися новий навчальний рік! Але, не знаю, як вам це сказати?… Хоча погляньте самі, що я знайшла сьогодні на столі.

·         ІІ. Мотивація, спонукання до дії

·         Лист

·         Н… б…д… в…м св…т… Зн…нь, н… б…д… в…м п…рш…г… дзв…н…к…!

·         …кщ… п…д…л……т… п…р…шк…д…, т… в…дд…м г…л…вн…й пр…дм…т в…ш…г… св…т…!

- Що ж нам робити? Йти додому чи спробувати пройти всі перешкоди й обійти всі пастки та знайти символ сьогоднішнього свята?

ІІІ. Обєднання в команди

- На партах у вас лежать долоньки. Напишіть на них ваші імена. Зараз до першого столу підійдіть учні з жовтими долоньками, до другого столу – з  синіми долоньками, до третього столу – з зеленими.

Щоб наші пошуки були швидшими, ми створимо команди.

На столах на ватмані кожній команді написати свою назву, а з долоньок утворити аплікацію, яка б відповідала назві команди. Це може бути сонечко, метелик, людина, ялинка, їжачок, квітка тощо.

Повторимо правила роботи в групах.

1. Вибери, кому ти довіряєш перемогу.

2. Послухай кожного по черзі

3. Поважай думку товариша

4. Працюй разом із друзями

5. Слідкуй за часом

6. Запропонуй допомогу

7. Похвали однокласників

(Правила можуть бути іншими, бо діти пропонують свої варіанти)

ІV. Робота в групах, презентація команд

На допомогу кожній команді приходять батьки-штурмани, які спостерігатимуть і слідкуватимуть за рухом команди.

Кожна команда отримує конверт із завданням і рухається до наступного пункту. Щоб було легше вчитель складає таку таблицю:

Команда «Ялинка» (зелені)

Команда «Сонечко» (жовті)

Команда «Метелик» (сині)

1. Спорт

1. Мультзал

1. Пісня

2. Артгалерея

2. Смаколик

2. Спорт

3. Мультзал

3. Пісня

3. Артгалерея

4.Смаколик

4. Спорт

4. Мультзал

5. Пісня

5. Артгалерея

5. Смаколик

 

1 конверт

Кожному – вираз! Розвяжи! Відповіді склади в порядку зростання. Переверни картки, не порушуючи порядок. Яке слово вийшло? Куди рухаємося далі?

9 · 9 Ь             2 · 1 І           72 + 200 У

36 : 6 З           900 – 1 А       0 : 32 Ф

320 + 80 Р       93 – 11 Т       6 · 8 У

56 + 8 Л          900 : 100 К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

Слово «Фізкультура» - рухаємося на спортивний майданчик

 

2 конверт

4 конверт

Біжи по нитці з прапорцями

5 конверт

У кожній кульці – слово. Спробуй із слів скласти речення.

смаколиками.  зі  берізку (ялинку/абрикосу) Шукайте

Завдання, які школярі будуть виконувати на кожній локації.

Спорт. Учитель фізкультури просить пройти смугу перешкод, виконати певні вправи.

Мультзал. Вгадайте мультфільм.

Пісня. Заспівайте пісню з рухами. На баяні акомпонує дідусь нашого однокласника!

Ой, єсть в лісі калина,  | (2)

Калина-калина,

Комарики-дзюбрики, калина.

Калина-калина,

Комарики-дзюбрики, калина.

 

Там стояла дівчина,      | (2)

Дівчина, дівчина,

Комарики-дзюбрики, дівчина.

Дівчина-дівчина,

Комарики-дзюбрики, дівчина.

 

Цвіт-калину ламала,      | (2)

Ламала, ламала,

Комарики-дзюбрики, ламала.

Ламала, ламала,

Комарики-дзюбрики, ламала.

 

Та й в пучечки в'язала,  | (2)

В'язала, в'язала,

Комарики-дзюбрики, в'язала.

В'язала, в'язала,

Комарики-дзюбрики, в'язала.

 

На доріжку кидала,       | (2)

Кидала, кидала,

Комарики-дзюбрики, кидала.

Кидала, кидала,

Комарики-дзюбрики, кидала.

 

Та й на хлопців моргала, | (2)

Моргала, моргала,

Комарики-дзюбрики, моргала.

Моргала, моргала,

Комарики-дзюбрики, моргала.

 

Артгалерея. На скляній артдошці гуашшю намалюйте з обох боків однаковий пейзаж (це можуть бути хмарки й сонечко в небі, травичка, квіточки, метелики тощо)

 

Смаколик. Знайдіть солодке дерево. Смаколики дайте на зберігання дорослому.

 

Кожна команда на останній своїй локації отримає ще один останній конверт.

«Шукай мене у подарунковій коробці в нашому павільйоні!»

 

Учитель шикує всіх учнів у шеренгу біля входу до школи.

- Тепер у нас є символ свята Знань – це дзвінок! Зараз він покличе вас на уроки нового навчального року.

(Кожен учень дзеленчить і передає дзвінок наступному)

- А тепер гайда у клас! Нас чекають смаколики з нашого солодкого дерева!

(Руки на вході обовязково обробляємо антисептиком)

Немає коментарів:

Дописати коментар